دختر و پسرا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دهکده ی خنده و آدرس choopandorooghgu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

دختر: کی بهت اس داد!؟؟

پسر: مامانمه!!

دختر: چی میگه؟!

پسر: هیچی میگه برگشتنی ماست بیار...

دختر: بده ببینم....

پسر: تو به من شک داری!?!؟

دختر: نه انگاری تو به من اعتماد نداری!

پسر: نه شک داری دیگه!!

میگم مامانمه!!

دختر: بده من گوشیت روووووووو

پسر: اه اه زشته نخون زشته!!

دختر: نوشته کجایی جیگملی!

پریسا!!!!!!!

پریسا کیه!!!!

پسر: خب مامانمه دیگه این یعنی که یادم بندازه برگشتنی ماست بیارم...:|

دختر: جیگملی!؟؟!

پسر: از بچگی همینطوری صدام میکردنیس یکی یه دونم!

دختر: بعد مامانت رو با اسم کوچیک سیو کردی!؟

پسر: از بس با مامانم راحتم!!!

دختر: مامانت داره زنگ میزنه!!!!

پسر: بده من جواب بدم ، جواب ندیا!!

نمیدونه من دوس دختر دارما!!

دختر: الو جانم...؟؟

پریسا: شما!!؟؟!

دختر: من دوس دختر بهزادم...

الانم با هم تو کافی شاپیم...

فک کرده من اونقد احمقم که باور کنم تو مامانشی!

ببین این به من قول ازدواج داده خاک تو سر اما با توام هست

پریسا: کثافت به منم قول ازدواج داده!!!

پسر: بیچارم کردی نگین!!!!!

دختر: گوشی بیا باهاش صحبت کن من که میرم دیگه... لعنت بهت بهزاد! بای

پریسا: بهزاد این چی میگفت هااااااااااااااااااا!؟

پسر: هیچی بابا خواهرمه سر لج و لج بازی میخواست کاری کنه تو در موردم فکر بد کنی، تو این دوسال خطایی از من دیدی!؟

پریسا: خواهرت بود!؟

پسر: آره بخدا....

پریسا: جدی ؟

پسر: به جان خودم اصن به جون خواهرم...

پریسا: عزیزم یه لحظه نگران شدم قربونت برم

پسر: الهی فدات بشم، من بجز تو که به هیچکی فک نمیکنم که....


( پست آموزشی بودا )

         

نظرات شما عزیزان:

اسي
ساعت0:59---10 تير 1392
سلام ممنون ميشم بياي به ما هم سربزني وب قشنگي داري

ممنون ميشم اين كد رو تو وبلاگت بزاري ممنننننننننننننون ميشم









نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 1:5 ] [ mary ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوست عزیزم هدفم از این وبلاگ خنده و روحیه مثبته امیدوارم از این مطالب خوشتون بیاد و نظر بدید برای تبادل لینک شما منو تو لینک خودتون ثبت کنید به من بگین منم ثبت میکنم بی معرفتا لینکشون حذف میشه ممنون دوستای گلم
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 330
بازدید کل : 56734
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

کد پیغام خوش آمدگویی


ساعتهای زیبا و فانتزی

بزرگترين مرجع قالب وبلاگ

فال حافظ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین


کد کج شدن تصاوير

کد هدایت به بالا